myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon allihopa

Publicerad 2013-04-05 07:09:12 i Allmänt,

Idag är det alltså fredag och vi är bortbjuden på middag ikväll skall bli både skönt och trevligt. Gårdagen var bara bra och det kändes bra att vara tillbaka på jobbet. Idag har vi många saker på vår agenda och vi är lite färre som jobbar. Men jag och min arbetskollega har haft sådana här dgr förr då vi fått mkt gjort och ändå en jämn ström av kunder. Vi måste flytta på lite grejer då vi märker att nu när solen lyser så kan en del produkter kanske ta skada och det vill vi ju inte, Så vi har köpt lite ny inredning och får se hur långt vi hinner.
 
Helgen ska nog fördrivas med en hel del surfande på dockskåpssidor hahha. Dottern har hittat en till sida och allvarligt jag skulle lätt köpt hela konkarongen. Men då var det ju det här som heter mat!!! Det behövs slantar till det oxå och maken vill inte käka havregrynsgröt 24/7 för min hobby hahahha..
 
Ja hörni när ska jag bli stor? Jag skulle lätt kunna leka med Barbie oxå hahhaaha. Vad kul jag och Milou skall ha...Men vi kommer kanske att bråka om kläderna hahaaah...
 
Vet inte riktigt varför jag blir så till mig men det är så gulliga små saker och det är kul att fundera och möblera. Ville alltid ha ett dockskåp när jag var liten och jag byggde ofta små hem till dockorna. Hittade olika användningsområden av vardagssaker. Mammas fina skor kunde bli både bil och med hjälp av en blompinne och en fin duk en himmelssäng. Ja nu funderar jag på hur jag skall få till en gammaldags spis,,,men jag har kommit långt och skall nog lista ut hur man gör det så snyggt som möjligt. Tills vi hörs kramis på Er alla,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela