myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

LÖRDAG Eftermiddag..

Publicerad 2013-04-20 16:53:00 i Allmänt,

Nu har vi satt igång grillen och potgratängen är i ugnen. Idag har jag jobbat och jag känner mig lite trött faktiskt. Sov faktiskt till 8 i morse vilket är ovanligt. Jag tillhör den gruppen som blir vårtrött, en mycket märkligt grej. Man blir glad och pigg i själen av vår och sol, men trött i kropp och knopp. Tog en massa år innan jag förstod att jag var vårtrött. Men det brukar bara vara i ngn vecka sen är allt bra igen. Har provat sova bort tröttheten men det hjälper inte. För några år sedan då jag var sjukskriven så kunde jag sova i 16 timmar inga problem och vara vaken någon timme och sen sova igen. Det var en tung tid men jag har aldrig sovit så gott förr eller senare i mitt liv. Jag längtade hem för att sova en liten stund. Oj så skönt det var, jag bkir nästan lite längansfylld när jag minns det. Nu ropar maken att jag skall fixa sallad och svampsås så det är väl bäst att följa husbondens röst..hahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela