myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lunch !!!

Publicerad 2013-04-11 12:22:00 i Allmänt,

Var så mätt igår när jag skulle göra matdosa, så resultatet blev att det som ligger på botten av lådan, knappt skulle mätta en mindre skogsmus...
Jaja och till middag blir det torsk yehhhh....not.... Visserligen hemgjord gratäng, men med pulvermos. Är inte gott...
Fisk kräver lite mer kärlek för att bli gott. Ja man kan ju ta lax och tillsätta massa smaskens. Men det där smaskens är ju inte så nyttigt och bör sparas till helgen tycker jag. men det är ju det som är kruxet. För jag behöver ingen kristallkula för att se min dag. För i den finns antagligen en glass ur kylen. Det är både underbart och mitt fördärv att den finns i butiken. Jaja man kan inte ta alla inre strider. Snart kommer i alla fall Milou och hälsar på. Det är jättelängesedan vi träffades och jag längtar. Ja även efter att få träffa dottern såklart. men hon utvecklas ju inte i den takt som Millan gör  hahhaha. Man missar så mkt om man inte ses regelbundet. Men det är väl bara mamman som är hennes favvo, än så länge. Sen får vi alla andra krypa in i hennes hjärta och det skall bli så trevligt.
Nä nu är det morsning och goodbye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela