myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lunchtime

Publicerad 2013-04-18 13:10:02 i Allmänt,

Idag äter jag en låda med jasminris och korvstroganoff. Vi hade tur för vi fick middagen fixad. Sonen kom hem till oss och hade med sig mat som han tillagade. Tyvärr så fick jag ju inte äta förrän senare men gott var det. Han hade rätt mkt basilika i såsen och det var jättesmaskigt.
I eftermiddag måste det handlas och sen städas.Funderar på att stänga in maken i sovrummet så att jag får städa ifred, hahahaha. Eller ännu bättre skicka honom att handla. Min kära kollega har nu visat hur man letar på ebay efter dockskåpsgrejer och jag vill köööööööpa. Måste  skaffa mig ett jobb så att jag får en bra lön hahahahah
Det blir urbilligt att handla på nätet, men det svåraste är att välja, vilket är jättesvårt för mig. Men kanske för en ca 300:- kan jag festa till på. Nu har jag ju bara traderat billiga saker och en del som har blivit lite dyrare, men prisvärt så jag är väldigt nöjd. Har idag varit och skaffat "sänglinnetyg" och skall sy i helgen. Men jag har sagt till på skarpen åt mig själv att först måste jag jobba, sen leka hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela