myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tidsinställd lunch!!?!

Publicerad 2013-04-25 12:11:00 i Allmänt,

Detta inlägg är tidsinställt och förhoppningsvis så äter jag lunch strax...Så märkligt att skriva in i framtiden...Idag så äter jag ris och kyckling. det är rätt behändigt att köpa färdiggrillat. Men skulle aldrig äta skinnet, läskigt tycker jag, men jag vet att andra tycker det är gott. Det blev inget besök hos gossarna igår, då vi fick kaffefrämmande, men jag hann se dem som hastigast på Ica. Storplutten var trött och hade nog inte sagt nej till lite vil och mys. 
Själv skulle man nog inte klara av ett barns vardag utan att svimma av trötthet. De har ju massor av intryck och hopp och skutt som måste ut ur kroppen. Lägg till massa ny kunskap om allt och allt ljud. 
Då skulle vi vuxna klappat ihop av trötthet.
 
Ikväll så skall jag nog beställa lite elgrejer till dockskåpet och lister till fönstren. Kul att se på och inte så dyrt heller.  
Nä nu har jag nog ätit klart hahaha och måste gå och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela