myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon sötnosar

Publicerad 2013-12-17 07:17:39 i Allmänt,

Igår var det full fart på jobbet med stor leverans och mkt kunder. Det är skoj att det är många som hittar till butiken och vi ser en markant ökning detta år.
Gårdagen blev plötsligt lite förändrad...som vanligt hahaha. Var hungrig och rätt trött när jag kom hem. Men lite pyssel hann jag med trots lite oväntat pappersjobb. Gjorde lite fina askar som jag kan lägga julgodis i och ge bort. Samt lite annat bla fimo grejer. Kommer att bli bra, tack vare maken som var snillrik i utformandet. Han är rätt bra och ha min kära sambo <3
Ingen slingning eller besök till lill ICA blev det, men det är ju ingen brådska med den saken. Idag på morgonen skall jag iväg till NUS och lämna in den där andningmätaren och sen på jobbet. Egentligen skulle jag behövt vara där varje tidig morgon och torkat golven, då det dras in mkt gegga och skräp. Men jag orkar inte....igår så torkade jag och det både doftade och såg så fint ut....men tio över tio var det som en geggig leråker .
Måste även byta lite lampor som gått sönder. Hur packrummet ser ut ...för att inte tala om lagret...stackars öde vilken röra. Men det fanns ingen tid alls igår att fixa det.....får se under dagen.
Jag längtar tills en del teknik utvecklas tex mobilladdning!!!! När man bara kan lägga mobilen mot ngn form av enhet och vips så är den laddad. Är helt hopplös att komma ihåg att ladda Ipad och mobil...suck
Skulle behövt fara en sväng på staden oxå...får se om maken kan vara butiksvakt i afton en liten stund så jag kan köra ett litet varv. Det är ju inte så mkt kvar...egentligen bara till sonens födelsedag.
Nu skall jag sluta och förkoka lite potatis så det går fortare ikväll. Tungt med matlagning när man är hemma 19.30....men nödvändigt så man får ngn lunchlåda hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela