myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godermorgon både herre och fru

Publicerad 2013-02-10 10:04:13 i Allmänt,

Idag så började min dag halvsju och jag har gjort lite demomtrl till butiken. igår så jobbade jag bort mkt pappersarbete så idag blir det nog lite tid över att träffa våra små prinsar och kanske ett besök hos lilla prinsessan oxå. Skall även förbereda middagen ,har fått ett recept på en variant på lasagne fast med kassler och fetaost. Ingen ostsås heller utan krossade tomater. Jag följer en blogg som heter sannahoj.blogg.se och hon har börjat laga mat helt från grunden och är helfrälst.. Den är rolig att läsa för hon studerar alla innehållsförteckningar hon kommer över. Från blöjor,handkräm,schampo osv. Just nu är hon mammaledig så hon kan lättare planera sin tid,för att laga mat tar tid. Nu skall jag ta tag i dagen på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela