myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2013-02-21 07:19:40 i Allmänt,

Har sovit en hel natt utan att vakna och frysa. Kan bero på täcket. Min temperatur ändras ständigt. När jag går och lägger mig så fryser jag oftast och vill ha sockar och täcke, då jag oftast går och lägger mig före maken så tar jag alltid hans täcke. Efter en stund kommer värmeböljan och då åker täcket iväg och jag har då endast ett påslakan. Under natten fryser jag och tar mitt täcke och på morgonen fryser jag som en hund i sibirien. Mitt täcke är ett tunt fibertäcke från IKEA kostnad 39;. Men när klimakteriebesvären var som värst hade jag inte klarat mig utan det. Nu har det gått över och jag behöver kraftigare grejer. Nu har min man tröttnat på att jag snor hans täcke och har införskaffat ett nytt. Jag har då fått ärva och det var så skönt och jämnvarmt.
 
Nu har jag ingen som helst aning hur denna lilla notis i mitt liv kan vara värd att skriva om hahaha men ville bara dela med mig av min glädje över hur de små sakerna kan förändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela