myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hjärnsläpp

Publicerad 2013-02-18 07:20:54 i Allmänt,

Ibland så blir jag så irriterad på mig själv.Genom livet så har jag alltid varit så ointresserad av elgrejer. Folk och fä visar mig och sen när jag skall gör det samma så är det bara puts väck. I veckan så var jag på banken och de skulle visa mig lite om hur jag lättare kan läsa av konton och vilka som betalt osv. Jag vill verkligen veta hur man gör. Det såg inte svårt ut och var precis vad jag behövde. Men kunde jag göra det hemma..neeeeej kisse vad gör du? Vår älskade katt puttade just nu ner en ljuslykta i golvet som gick i tusen bitar. försiktigt nej han bara styrde den rakt över kanten. 
 
Åter till ämnet jag kan helt enkelt inte lagra det som är tråkigt. Alla som känner mig vet att jag kommer ihåg saker som knappt är värd att nämnas och som inte ens förtjänar en lite cell i hjärnan. Men hur man för kort från kameran till datorn..skit. My!!!!! Jag kan inte det går inte skitgrejeroch denna dyngdator har ett program på som själv skriver egna ord. Lång mening men jag blir sur...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela