myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Mätt i magen

Publicerad 2013-02-13 17:23:27 i Allmänt,

Nu har min man bjudit ut mig på middag dvs 2 korvar med mos och dricka på Statoil. Det är faktiskt inte ngt hälsomål men rätt gott. Sen så är det så skönt att slippa laga mat och diska bort, utan bara fara hem och dricka lite kaffe sen. Idag fick jag besök av Annie som är nagelterapeut. Hon hade gjort en ring till mig som passar perfekt till mina naglar. Helt underbart fin och den är så jag. I övrigt så har dagen som vanligt flugit förbi och antar att kvällen gå minst lika fort. Skall nog läsa lite grann och bara försöka slappa. Mina kissar vill just nu att jag skall ägna mig åt dem så jag tror att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela