myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Min man har träffat en ny kvinna

Publicerad 2013-02-14 07:31:00 i Allmänt,

Ooops tröck på fel knapp tidigare hahhaha. Förresten tröck finns det ordet? Trycka tryckte tröck nä det låter inte bra. Jamen åter till överskriften, visst var den slagfärdig? Alla mina läsare (hahah 5 stycken ???) hajade kanske till. Nä jag har inte gått på löpbandet i 48 timmar på högsta fart eller gjort något ingrepp så att jag nu har en kropp som kan rymmas i 0 size. Så det är inte mig det handlar om och inte heller min man. Tyckte bara att rubriken var slagfärdig. Nä detta handlar om min fd man, mina barns far. Han har träffat en kvinna och de har nu slagit sina påsar ihop och skall leva tillsammans. Vad tycker jag om det? Ja men hur kan man  inte tycka att det är fantastiskt kul. Har inte riktigt lärt känna henne riktigt så mkt som jag hoppas få göra. Men då vi träffats så kan jag inte annat tycka än att hon är supertrevlig och verkar vara en mycket bra person.
Viken historia har inte jag och x.et. Ja vi har en fantastiskt fin genpool då vi fått tre fin ungar som vi älskar. Nu har ju tid förflutit sen vår tid tillsammans så varken han eller jag kan säga så är han eller hon. Både han och jag har förändrats eller utvecklats med nya erfarenheter och det är både sunt och bra, Men vår tid tillsammans var ofta fylld med gemensam humor och vi delade många värderingar och åsikter. Vi tyckte likadant om mkt men hade nog andra behov som inte ngn av oss kunde fylla. Vår skilsmässa var inte tragiskt och riktiga ovänner var vi inte heller. Jobbigt? ja men vilken skilsmässa är inte det. Att hitta nya roller och fungera ihop som föräldrar var det viktigaste.  Jag är in i själen glad för hans skull och önskar honom alla lycka. Eller rättare sagt jag önskar er bägge all lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela