myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

vilken trevlig dag..

Publicerad 2013-02-24 13:33:05 i Allmänt,

Kunde sova riktigt länge idag så jag är riktigt utsövd. Har gjort måste saker och vill görasaker. Maken har sett på skidor och jag målar en tavla. Det är så skojigt att måla och jag hoppas att alla någon gång provar.Jag har mtrl om nån vill komma och prova. Skulle vara så roligt att måla tillsammans. Tänk bara på Sofia som jobbar på butiken som provade och som visat sig ha stor talang. Mina alster blir kanske inte så bra men det spelar ingen roll för det är bara att måla över sen. Har tänkt skriva att långt inlägg sen som kanske retar ngn men det år Min blogg haha så jag får skriva vad jag vill hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela