myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon fredag

Publicerad 2013-06-14 06:41:10 i Allmänt,

 
idag ska jag iväg på morgonen och fixa naglarna. Sen blir det jobb, dessutom är det fredag vilket innebär fredagsmys... Har en del på helgagendan, mMen främst så måste jag ta tag i jobbdelen hmm...ni vet ju vad jag menar.... Men sen kanske det oxå blir lite hopp och lek.
Igår så kom sonen hem på mat vilket alltid är trevligt. kvällen gick i turbofart och plötsligt så orkade jag inte hålla upp ögonen. När dan ropade tjugo i sex i morse så drömde jag att jag fikade kaffe och wienerbröd och jag hann ta en tugga innan jag vaknade. det första jag tänkte var tack...för att jag hann få en tugga hahhaha. 
tänkte ni skulle få se ett av mina projekt.....vindmobil eller vad det nu skulle kunna heta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela