myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu kommer det ett kort men bra "måbra tips"

Publicerad 2013-06-17 11:39:53 i Allmänt,

Uppsök ett stort fint träd eller ett sånt som du tycker om. kan rekommendera träden runt stadskyrkan. De är kolossalt vackra och stora. Ställ dig och håll om trädet och titta uppåt kronan. Det är så vackert och man blir lugn ända in i cellerna. jag brukar skojsamt säga att jag "jordar" mig när jag gör så. Fötterna riktigt tar fast i jordytan och man känner sig starkare och piggare. Träd är oerhört vackra och skänker en massa energi om man bara tillåter sig fånga upp den. Jag tycker oerhört mycket om träd, men det funkar inte med vilken granruska som helst, för mig i alla fall. Men jag är så knasig så jag känner om det är ett "bra" träd eller ej. Det pirrar i hela kroppen och jag inser att det som jag kallar problem bara är ett gupp i vägen...
Tänk detta i full bladprakt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela