myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu kommer resten

Publicerad 2013-06-06 13:40:43 i Allmänt,

Försökte blogga från telefonen men...misslyckades så därför logga jag in på datorn istället. Mycket lättare, tycker att det är svårtmed tangenterna på telefonen. Antar att det beror på naglarna.
Har nu gjort en sallad till middagen, efter ett tips från en arbetskamrat. Verkar bli smaskens:
Glasnudlar
räkor
paprikakrydda
chilikrydda
chilisås
ananas
ruccola
jag tillsatte även marinerade vitlökar och lite spenatblad Vi får se om det blir gott. Jag har även gjort muffins med banan och bakat whoppies eller rättare sagt inte fyllt dem än för smörkrämen är inte klar. Den skall stå i en timme. Har smaksatt med hallonsmak. Vet inte om jag tycker det är värt besväret.....
Förr bakade jag mycket men nu för tiden så är det lite av den varan. Maken är risig idag och jag vet vad han går igenom...fy bubblan vad skönt att det är över....Men han var billig i morse, när klockan var fem gav jag upp. En snorig man 5 cm ifrån sig då vi sover i en 120 cm säng istugan är inte kul speciellt när en jumbojets startljud i decibel är blaha när man tänker på hans snarkljud. Tur han är söt...och att jag älskar honom annars skulle jag kasta  honom åt räven. Nä det skulle inte vara snällt mot räven ...hahahaah
annars kan jag meddela att kissen klarade bilresan utan problem, yippie...... ingenting kom ut från någonstans alls och han var inte ett dugg lullig heller. På lördag är det städdag här i stugan så jag antar att det kommer att regna, för det brukar det göra, inte trevlig tradition...
För övrigt så saknar jag Millan jättemycket, men jag måste nog vara helt frisk innan vi träffs. Men jag tror jag sett filmen minst fem gånger, som My lagt upp på  sin blogg,  snuttunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela