myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu ska ni få höra.....

Publicerad 2013-06-04 14:31:24 i Allmänt,

Jag är miljoners gånger piggare...yippie. Åtminstone ett litet yippie, för jag vill inte ta ut segern i förskott hahahahaha. Nä allvarligt så känns det som om livsandarna kommer sakta men säkert fram, trots att jag jobbat tills nyss med papperen så är jag på gott humör. Det är ett säkert kort att kolla hur pigg man är hahahaa. Tror t om att jag skall pyssla lite. Måla tavelrammar och montera ihop dem kanske...Apråpå måla, känns som om jag skulle vilja måla en tavla oxå, har ju gjort plats i stugan för en större....hmmm kul...men vad skall det bli???
Skall ta lite kort så lägger jag in om en stund.
Måste lära mig att fixa kort oxå så jag kan dra ut bilder. Kul att kanske börja med min Journalingbok snart..om vinglas man druckit....
Vi ska till stugan i helgen och det bästa med det är att maken blir så glad. Då får vi oxå tillfälle att prova om åksjukepillren fungerar på Sigge.
Nu ska jag först koka en kopp kaffe, har inte blivit så mkt av den varan de senaste dagarna. Kanske en liten kaka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela