myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Städdag...eller

Publicerad 2013-06-01 08:35:44 i Allmänt,

Ja idag är det ju städdag på gården...och jag är då inte pigg. Men jag är tvättad och påklädd. Det blir inte ngn större aktivitet från mitt håll, men jag får väl stå och ryta order hahaah med min hesa röst. Först tänkte jag att jag skulle göra ngt enkelt,som att bre mackor. Vi brukar ju bjuda på mackor men det är ju ingen hit för mig eller snarare för de andra om jag skall stå och hosta ner mackorna. Så jag vete gudarna hur länge jag orkar vara med. Tror inte att det kommer så många som behövs, i detta vackra väder. Men det brukar ju ändå alltid vara samma gäng år efter år som "ställer" upp. Jag är ju som person ganska plikttrogen så jag är en "sån" Nä nu avrundar vi så får ni en uppdatering sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela