myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Det blev en klump

Publicerad 2013-03-08 17:04:35 i Allmänt,

Nu har en av de bloggtjejer som jag läser fått sin pojk, en redig gosse på drygt 5 kg och 56 cm lång.
Förr hade det varit lite unikt med ett så stort barn då medelvikten låg på ca 3,5 kg men nu är det inte alls ovanligt med stora barn.
För övrigt så är jag nu hemma och dagen har flutit på fort som vanligt. Idag kom även glassen till frysboxen som vi har i butiken. Har provat Ben& Jerrykakan men den var klart överskattad, inte ens särskilt god. Maken tog en Daim/jordgubb och den smakade tydligen bra. Känns oerhört busigt att "bara ta" en glass sådär. Men det är nog den enda fördelen med egen butik hahaha.
 
Har en hemgjord pizza på gång i ugnen och sen så har vi hyrt en film. Vi ser väldigt mkt hyrfilm och jag tycker sällan om att se om filmer. Vi har provat netflix och Viasat och såna filmkanaler men de har oftast bara gamla filmer. Däremot så har de mkt dokumentärfilmer som jag tycker om, men inte min bättre hälft hahahaah. Så vi klarar oss bra med tv4 fakta och discovery. Ser fram emot denna då jag tycker om Liam Neeson, maken sa att jag tyckte 1;an var bra så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela