myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fredag lunch

Publicerad 2013-03-15 12:14:00 i Allmänt,

Har avnjutit en lunch: Grillkorv med potatismos inte hemlagad, utan pulver :( det är väl inte världens godaste uppmicrad men det duger. Ja nu är det veckans sista dag och helgen står för dörren. Jag har en hel hög med bokföring, då jag inte hunnit med ngt under veckan. Sen så skall vi fara och jobba på butiken, Vi har ett ganska stort lagerutrymme och dit hamnar allt möjligt skrot. Det mesta är från den gamla butiken och är en massa skrot. Allt har inte gått att fara med till återvinningen då det inte räknas som hushållssopor utan från ett företag och då kostar det pengar att lämna. Därför har det samlats, gamla ställningar, hyllor, trasig belysning osv Jag har nu fått ge upp att det inte känns ok att måsta betala för att få kasta. För nu är jag less på allt skrotet som fyller lagret.
Så därför skall vi sortera och skapa slänghögar typ metall, trä osv. Dötrist alltså
På måndag hoppas jag att vi kommer att kunna ha fått bort hälften.
 
Detta kan fungera som inspiration hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela