myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fredag ojäääää...

Publicerad 2013-03-01 12:38:00 i Allmänt,

Idag är det fredag och jag kommer att somna tidigt hahaha, Vaknade redan 4.50 i morse av att storkisse petade mig i ansiktet.Varför?? Jo han ville att jag skulle upp och he på vatten eller ge dem mat, eller bara göra någonting utom att ligga kvar och sova.

Småkissarna var inte sen att upptäcka att jag vaknat till. Sigge bet mig i benet och Morris la sig på mitt huvud. Ja jag gick upp...Det blir en tidig kväll om jag känner mig rätt. Maken är ledig och skall se stafetten på tv och sen förhoppningsvis komma på jobbet och utföra lite "vaktmästar/hantverksjobb

Oj nu kom jag åt en knapp hahahah. Vågar inte åtgärda så att hela inlägget försvinner. Hjälp nu avslutar vi för denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela