myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon på er...

Publicerad 2013-03-05 06:45:52 i Allmänt,

Vi har renoverat tvättstugorna i området jag bor på och igår skulle jag i egenskap av vice ordförande representera styrelsen och tillsammans med tvättmaskinsförsäljaren gå igenom de nya maskinerna. En av de som kom är en granne som är hur härlig som helst. Hon är 94 år och mer pratglad än mig ?!?!? Hon berättade att hon var så glad över vår fina tvättstuga och att hon fått en ny höft, och skulle få en hörapparat om några veckor. Sen fick ja i ca 10 minuter höra om hennes liv och ytterligare  10 minuter om distrikssköterskans väl och ve. Kan bara buga mig för denna fantastiska dam som bor kvar hemma och som ger mig framtidstro Om att ålderdomen kan ha guldkorn oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela