myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag är en dålig människa...

Publicerad 2013-03-27 16:05:37 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle gå tidigare från jobbet idag och promenera till Handelsbanken på teg. Tycker inte om när det blåser så tittade ivrigt om det inte hade börjat blåsa lite grann i alla fall. För då kunde jag ju åka buss! Nä det blåste inget märkvärdigt alls. Sen så hade jag ju låneböcker som måpste lämnas tillbaka och det skulle ju säkert bli en 300 meter omväg!!! om jag skulle gå över bron hmmm vad göra. Äsch det är bara att gå iväg, fast då upptäckte jag ju att solen gick i moln och var det inte lite kallt då? Nä inte så farligt och det är ju inte långt och det kan vara skönt med en promenad, Fast jag har ju länge velat fara på Hm och titta om de har några snygga väskor....och det är ju i och för sig åt fel håll??? Ja men det kan det vara värt för en liten promenad, kanske med en ny väska tänkte jag då...Men det fanns inga fina väskor så jag tog bussen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela