myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag en...varulv.....

Publicerad 2013-03-09 12:08:00 i Allmänt,

Sen mina små kattpojkar kom in i mitt liv så är jag en varulv eller en mer som en knubbig vombat. ( googla gärna vombat som är rätt gulliga men i min storlek så försvinner gulligheten)
Vi måste bli bättre på att städa och kanske klä lägenheten med klibbiga flugpapper och jättelika klädrullar med klibbtejp på....alternativt raka djuren hmm känns lockande, måste jag säga. Apropå raka så är våran storkisse så full med hårklumpar så jag skäms. Måste nästan ta kontakt med djursjukhuset för att få hjälp med det. Har aldrig varit ngt problem förr och nu går det mkt bättre.Men det här handlar om gamla hårklumpar, tror inte att han riktigt fixade att bli kammad inför de små, kanske hans stolthet...Vi provade att stänga in de små men de jamade så hemskt och han blev så orolig. Nu är jag mest orolig att han kan få ont då han ligger. kanske jag överdriver men han är ju mitt hjärtegull och så här kan vi inte ha det. Vi får helt enkelt ge han en liten dos sömnmedel och ta bort klumparna. Numerà så tror jag att han fäst sig lite med de små och han leker och tolererar dem nu. Så förhoppningsvis så skall det gå bra att kamma han,bara klumparna tas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela