myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Kataloger

Publicerad 2013-03-05 18:04:22 i Allmänt,

Nu när våren är på ingående så börjar kataloger från olika företag rulla in. Tycker om att bläddra i och bestämmer mig ofta för ngt men kommer aldrig till skott. Kanske därför det brukar bli så in i svängen dyrt och jag måste ju välja och som jag tidigare nämnt så tycker jag inte om att välja. Men kanske det blir av nu för jag har fått ett rabatterbjudande på inte bara för storleken utan de är fina oxå. Volanger och spets med lite pärlor åh vad jag är född på fel årtionde eller t om sekel. Gillar ju som bekant både katastroffilmer och kostymfilmer eller serier. Det finns en serie som heter House of Elliot som handlar om två systrar som startar ett företag där de både designar och syr de mest fantastiska kläder. Nu är det ju inte vardags och medelklass utan elegant värre.
 
50-talet har oxå mycket fina kläder och herrarnas kostymer var som snyggast då. Det fulaste årtiondet är utan tvekan 70-talet, huvva så gräsliga kläder. Det enda bra med det var knästrumpor som jag tyckte var så fint och blev alltid glad när jag fick nya. Nä nu ska jag koka kaffe och kolla om jag får iväg ngn beställning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela