myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

lördag eller???

Publicerad 2013-03-09 08:19:36 i Allmänt,

Vaknade 7.30!!!! Inte så vanligt och jag kan meddela att förvirringen var stor. vad är det för dag? Vad ska jag göra idag, har jag missat nått...
Helt förvirrad bara för att jag sov länge. Men skönt var det. 
En liten recension av gårdagens film: Lite för mkt action,,,vart lite för mkt pojkfilm ,,,men jag var vaken men satt och kolla lite på bloggar och la patiens oxå hahaha..
Ikväll blir det att umgås med goda vänner, vi skall ha nyårsfest,,,.förklaringen ligger i att 3 av paren blev magsjuka när det skulle gå av stapeln så vi tar den nu istället. Trevligt skall det bli och jag hoppas på att det blir lite lekar, äls kar lekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela