myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lunch

Publicerad 2013-03-06 12:08:34 i Allmänt,

åh vilken otur fast ändå tur på ngt vis. Tog fel lunchlåda med mig idag. Hade egentligen en god lunch att se framemot men tog som sagt en gammal burk med tvivelaktigt innehåll med mig idag. Så det fck bli en macka från Nisses igen...Rackarns så goda macker de gör. Efter jobbet idag så lutar det åt att fara till Milou. Känns som längesen då dagarna bara springer fram.
För övrigt så kan jag meddela att min fönster hemma är skitigaste i hela Röbäck. Dessutom täckta av små nosavtryck överallt. Det kan vara ganska gulligt med några men nu har det skenat ivag. Hoppas att det blir bra väder i helgen så kanske jag kan ta det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela