myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nej det " bidde" ingenting

Publicerad 2013-03-06 07:19:38 i Allmänt,

Nej ingen beställning....summan blev så stor att jag fick dra åt mig andan. Då skulle jag alltså måsta ta bort...hatar att ta bort. sen så är jag även typen som vill känna lite och klämma på det jag ska köpa.Sen jag köpte butiken så försöker jag gynna stadens butiker, är rätt trist om bara de stora butikerna blir kvar. Nä nu tar jag i...i ärlighetens namn, så blir det oftast Lindex eller Kappahl. Om jag köper på nätet så blir det oftast bara på tradera. Ser det hemskt ut kan jag bara snöra bort det för det handlar oftast om små summor. Har oftast 2-4 aktioner på gång och sen brukar jag inte bry mig utan se om jag fått ngt vinnarmail. Har en hangup om inte mer än 100:- med frakt, så 98% av allt jag bjuder på förlorar jag. Men det gör ju inget. Har alltid tyckt om att gå på auktioner, mest för att insupa atmosfären av förväntan och att se hur en del bjuder så att man undrar om de är riktigt knasig. En ärggrön kruka som visserligen är värd mkt pengar men så ful att man vill gråta. Var har de tänkt att förvara den? I bankfacket??? För så ful var den att jag tänkte köpa den för 2000:- bara för att slå sönder och ta bort det mest vidriga jag sett på länge.Men den gick för 5000:- tokskallar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela