myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu är vi här..

Publicerad 2013-03-29 09:11:56 i

Vi är nu i stugan. Solen lyser och kissarna tycker att det är väldigt spännande. Just nu ligger vi i soffan och läser och det enda negativa är att jag glömt mitt broderi. Hade verkligen velat ha det nu. Tycker det är så avslappnande och det är länge sedan jag tog mig tid till det. Tycker på ngt vis att det är ganska häftigt att kunna blogga från telefonen här i soffan i inlandet med renar drällandes runt knuten. Fast måste erkänna att trots att renar inte tillhör ett av mina favvodjur så såg jag igår en jättefin. Nästan helsvart var den och ovanligt stor. Nä nu skall jag dricka min femte kopp kaffe och fortsätta läsa...

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-03-29 16:28:13

Är du säker på att det inte var dn älg;)? Glad påsk från vi i Ramsele

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-03-29 20:08:59

Vad mysigt! Längtar till Örträsk :-) Glad påsk på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela