myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ödla, orm eller bara sahara??

Publicerad 2013-03-13 17:48:00 i Allmänt,

Antar att det inte är bara jag som ser ut som en torrlagd öken på hela kroppen. Mina ben är värst..huvva de kommer att spicka och försvinna i ett dammmoln och jag kommer att måsta förflytta mig på bäckenet. Visserligen kommer jag att upptäcka mycket där nere som jag tappat under soffan och hur svårt det kan vara att ta sig ner i badkaret på ett värdigt sätt. Men hallå vill inte.... Börjar bli bättre på att smörja mig men egentligen så tycker jag att det är ganska bökigt. Eller hur gör ni? Om man smörjer in sig bör man ju gå naken annars blir ju allt kladdigt. Sen kan ni ju tänka er om jag inte damsugat den dan så med allt katthår kanske jag börjar se ut som bigfoot.
Nä jag smörjer in och sen tar jag på mig morgonrocken och den doftar väldigt gott med all smörja nuförtiden.
antagligen bör man smörja sig varje dag så procenhalten av geggan ökar som far in i huden. Men jag och Alfons Åberg har ett talesätt ihop som brukar göra att det aldrig blir av  - Jag ska bara.....
Nä så här tokigt är det ju inte, även om det känns så ibland / MvH  Torrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela