myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Så trevligt solen lyser idag oxå

Publicerad 2013-03-25 07:53:09 i Allmänt,

Hoppas att det är möjligt att putsa ngt fönster på butiken idag. Några pubertala fyllskalllar har roat sig med att spruta öl!!!!! på fönstren. vad är det för kul med det? hur än påverkad jag än varit så har jag aldrig burit mig åt på det sättet.
Jag misstänker att det är unga män med omogna små hjärnor utan självkänsla och förtroende. När dessa växer upp och blir män, så avtar även behovet att skrika tex åhåhouo så fort de dricker alkohol. Mycket märkligt...varför skriker unga män sådana gutturala läten vid onykterhet ???? jag har mkt erfarenhet då jag växte upp i centrala stan och kunde på nära håll betrakta detta beteende. En annan märkligt beteende i nyktert tillstånd är att sparka på bildäcken!?!?!! varför?? eller varför tjejer vill kissa ihop i grupp??? Det är så konstigt...om jag behöver kissa så kan jag göra det själv inte behöver jag samla ihop ett gäng först....
En annan sak är skvaller, visst är väl skvaller kul. Jag står för att jag gillar skvaller och kan bjuda på det oxå.Men kan även ta avstånd om det är ngt som jag tycker är fel eller elakt. För om jag bara hör något idiotiskt eller dylikt om ngn så är jag den första att försvara. Nu glorifierar jag kanske...men jag kan känna i vissa situationer att om jag hör ngt som är helt fel så kan jag inte hålla tyst för då känner jag mig för usel om jag inte reagerar. Nä nu måste jag sluta pladdra och ge mig iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela