myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdag och i morgon börjar påsken med askonsdag.

Publicerad 2013-03-26 07:11:30 i Allmänt,

Så sa man i alla fall när man var mindre,varför vet jag inte. men skall googla och kolla. Känns bra med lite lediga dagar, med en tripp till stugan. gladast av dom alla...det är maken. han älskar att fara dit. visst är det underbart, men det är så trist varje gång man skall hem :(
Nu blir det ju xtra spännande då alla kissarna ska med, jag har redan börjat oroa mig att de inte kommer tillbaka när vi åker hem...då blir jag kvar...Storkisse var borta tre veckor! en sommar. Vet inte vem av oss som blev mest glad när vi såg varann.
Men det skall nog gå bra, i värsta fall så får jag ta in vikarie hela nästa vecka och sitta i stugan och vänta och locka på kissekatterna haha.....mjauuuu

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2013-03-26 22:03:29

Han får skotta upp en liten hage åt dom! Så är det bara att gå och plocka in dom hahah!

Svar: Det var ett bra förslag. Skall försöka presentera det på ett positivt sätt...
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela