myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Varmt och termostaten är inte igång..

Publicerad 2013-03-24 16:44:27 i Allmänt,

Jisses kroppen är inte van med värme. Idag så har det varmt både inne och ute trots att inget element var på. Solen tar på ordentligt och jag som inte tycker om att ha nedfällda persienner fick minsann stå ut för att det skulle hålla värsta värmen borta. Idag så har vi varit på loppis och vi hittade lite fina leksaker åt pojkarna. Nu har vi varit tvärt på butiken och fixat lite grejer som man inte hinner annars.Gårkvällen med småprinsarna var lika mysig som förväntat och vi har trängts på min sida i sängen alla tre. Maken vill inte sova hos oss för han tycker det blir trångt, och pojkarna tycker att han snarkar hahhaah. Men jag kan sova fastän det är trångt i alla fall om det är med barn eller djur hahahah. Nu skulle jag helst vilja ha en pool att svalka mig i då jag tycker att det är hur varmt som helst. Men måste nog ta planera lite inför veckan istället.
Den här har kärvat fast i kroppen. Är så inställt på kyla så den har helt enkelt fått en chock och lagt av .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela