myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon vilken dag, en fantastisk dag

Publicerad 2013-05-18 09:26:28 i Allmänt,

Ja hörni visst är ju livet rätt skönt. Igår hade jag en toppendag, först mina gulliga arbetskamrater, som alltid muntrar upp mig. Sen så bjöd sonen in sig på middag och det var jättekul. Vi åt hemmagjorda hamburgare, med köpebröd. Någon gång skall jag prova baka egna. Sen pysslade vi naturligtvis och idag kommer det lite mer bilder. Vi hade hyrt film i vanlig ordning men den var då inget att rekommendera.
Sen idag så kommer kanske småprinsarna och modern in på kaffe och till middag kommer dottern med familj på middag. Så en trevlig dag helt enkelt verkar det bli,
Allt väl alltså i det Granströmska residenset" Vi hörs snart igen
Jag gjorde paj i morse eller rättare sagt två olika, men jag var så ini i målandet av lister så den ena blev lite bränd hahhaa men jag tror att den går att äta hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela