myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Kanondag

Publicerad 2013-05-16 18:45:10 i Allmänt,

Jag har nu Röbäcks renaste fönster,,yippie. Dan sa när han kom hem: Vad ljust det är nu på eftermiddagarna??!!! What...var det så skitiga fönster att han först nu sett att det snart är sommar??
Nu är det städat och fint och jag har nu tänkt pyssla resten av kvällen.Har satt in lite papper i pärmar och betalat lite räkningar och kollat budget. Nödvändiga saker att göra men inte huvudansträngande vilket är skönt.
Nu på eftermiddagen så ringde min revisorsmänninska om mer uppgifter och papper....det tar aldrig sluuuuuuuut...Nu vill hon titta på 2013 och sen så måste vi ta tag i schemasystemet. Blir nog en dag till veckan att lägga in det. Men just nu har jag faktiskt tänkt ägna kvällen åt mig och bara mig tjohoooooo.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela