myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

På jobbet.

Publicerad 2013-05-29 08:35:27 i Allmänt,

Lämnade gossarna på föris halv 8 och for sen till jobbet och torka golven. Kan inte påstå att jag känner mig pigg. Gick och la mig tidigt och trängde ihop mig med pojkarna, jättemysigt.... De far runt som små maskar i sängen, men det gör mig ingenting alls. Vaknar jag så somnar jag bara om. ikväll så kommer föräldrarna hem och jag tror att vi kommer att sakna dem....Vi trodde att vi skulle vara slut, men icke sa nicke. Men vädret har ju gjort sitt till, inte hålla på med massa kläder, overoller och sånt. imorse när jag skulle klä Viggo så var så inne i sitt spelande, så han märkte först när vi var på väg till bilen att jag tagit på honom en pyjamasöverdel hahaha Tyckte det var en snygg tshirt....så det var bara att gå tillbaka in och byta hahahaha. ikväll ska vi beställa pizza och vid 8 skall Dan hämta vid flyget. Skulle tro att de längtar efter varann. Det är dock skönt att de känner sig så hemma hos oss, då de inte en enda gång frågat efter mor och far. Men jag vet att Sofia pratat med dem och de har räknat hur många nätter och dgr de skulle vara borta. Att barnen vet och att man pratat mkt om det har nog spelat en stor roll. Den enda som tycker det skall bli skönt med återgången till vardagen är nog storkisse, som inte är alltför glad över att det "flyttat" in småfolk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela