myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Snörvel och snor

Publicerad 2013-05-30 09:34:20 i Allmänt,

Grymma grimaljer vad hängig man kan vara. Nu har snoret anlänt och jag är nu riktigt förkyld..blääää. Det värsta är att jag har nog smittat småprinsarna med min förkylning och vara snorig i den här värmen är inte roligt :( Men som tur är så är det övergående. I morse när jag vaknade och skulle säga till Dan att jag blir hemma idag så hade jag ingen röst, bara lite väsande kom fram. Lyckades forma munnen till ord och liksom puttade fram luft så att han förstod mig. Sen pratade jag med kisse ett tag tills rösten kom tillbaka. han tittade hela tiden på mig väldigt skeptiskt. Nu har jag vandrat från säng till soffa, från soffa till köksbord, sorterat lite papper, pärmat, vilat och svetten rinner. Har redan duschat en gång men skulle tro att det blir en gång till snart. Inte ens kaffet har smakat utan vill egentligen bara sitta här och gnöla lite för mig själv. Vaknade inatt av att benen värkte så ini bängen att jag fick gå upp och ta en värktablett. Oopps där for en kruka i golvet.... Morris har nu fångat sin femtielfte fluga....Äsch orkar inte ta bort det nu. Undrar om jag kan lära han fånga mygg???? Nä slutsurrat nu, måste gå och lägga mig...

Kommentarer

Postat av: farmor2010

Publicerad 2013-05-30 16:31:43

Stackars dig.....krya på dig! Vi saknar dig<3

Svar: Tack..prosit...
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela