myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tack gode Gud för snabbmat..

Publicerad 2013-05-07 18:16:23 i Allmänt,

idag åt vi hämtmat då jag tycker att jag gjort mig förtjänt av lek hela kvällen. Har fått mkt gjort men grannen trodde jag var sjuk när jag hämtade posten,för jag såg så slut ut hahaha Ja men nu har jag inget på måstelistan förrän den tolfte (momsdagen) yippie ka ye..
Men att det blev mkt är mitt eget fel, jag har inte tagit ledigt från affären som jag lovat mig själv,samt att min nya hobby fått så mkt tid. 
Men nu skall ni få se att vi nästan är klar med badrummet bara lite handdukar och krokar och lampor.
Sen så har jag tagit en bild på bordet, samt att köket är nu på gång, det är nog mamsellen som hotat med att hon flyttar om det inte görs...hahaha men lite mer jobb så....
Vi skall ju till stugan till helgen och det kommer att bli tungt att lämna mitt lilla hus...hahaha.
Imorgon skall jag fara på jobbet och det känns så kul att få träffa mina kamrater igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela