myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2013-11-12 06:38:17 i Allmänt,

Tröttare än tröttast. Jag har nog drömt en hel del inatt, åtminstone känns det så. Jag brukar komma ihåg mina drömmar men inte inatt. Det är nog lika bra för jag vaknade och kände mig "rörig" i huvudet hahahaha maken sa att jag snarkade mitt allra värsta när han skulle väcka mig. Snarkning brukar betyda i mitt fall att jag är trött. Men det är tur att jag snabbt blir på bra humor och är morgonpigg. Är väldigt sällan långsur utan kan växla mellan humör snabbare än man kan säga "långkalsong". Min bättre hälft påstår att det kan vara både trevligt och frustrerande, men framförallt aldrig långtråkigt hahaahah. Ja herrejösses, ibland blir jag apless på mig själv. Speciellt de perioder jag kan få av analys och djupsinnighet. Men som tur ar så inträffar de alltmer sällan. Men fullmånen kan ge mig en match då och då.
Igår så skulle jag jobba på uppdrag bröllopskort, för nu är det bråttom att få iväg dem.puh...men då började kniven i skärmaskinen krångla. Vi har ju ett ganska vackert strukturpapper, men nackdelen är att det är ganska fibrigt. Det gör kniven fortare slö och papperet blir lite fransigt. Så jag hann tre !!! kort!!! sen fick jag ge upp. Känns det stressigt? jaaaaaaaaaaaaa
Idag hoppas jag dock på under. My kommer och hon ska få skära för det gör mig galen. Jag limmar och monterar. Målet är att det skall bli klart idag. Tror jag på det? näääää .men motsatsen skall bevisas. För klart skall det bli
Nu har jag nyss skjutsat maken tilll jobbet och skall strax bege mig till mitt eget.
Gårdagskvällen blev som den blev. Jag var mest sur över att jag inte hann längre och hade inget lust att göra ngt mer överhuvudtaget. Satt bara och surfade runt och gjorde inget vettigt, tills John Blund ropade på mig. Nä nu skall jag försöka hitta ett par strumpor fort nog utan att ngn kisse kommer på att de oxå skall leta strumpor. De är så ruggigt nyfiken och skall se och göra allts som ngn annan gör. En gång när jag borstade tänderna hoppade Morris upp på axeln och nästan stoppade in nosen ini munnen för att se på vad som föregick. Slicka lite i mungipan innan jag lyfte ner honom. Ja men det är inte bara jobbigt det är charmigt och sällskapligt oxå. Puss och hej leverpastej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela