myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ja kära nån, nu är det fredag igen.

Publicerad 2013-11-08 07:28:45 i Allmänt,

Jisses vad veckorna springer fram. Vet inte om det är bra eller dåligt hahhaa
Såg ni dockskåpsbilderna, visst blir det bra. Nu har det dock gått en säkring.....så vi (läs Dan) kunde inte montera lampor igår :( Men han skulle försöka fixa en i eftermiddag. Sen så har det seglat upp lite problem. Vi måste skaffa dörrar till skåpet....för jag har nattgäster!!?? Någon eller bägge, antagligen bägge småkissarna kryper ini skåpet och tar det de vill ha. Förstör inte bara möbleringen utan tuggar och sliter sönder oxå. Eller tar med sig ut och leker med på nätterna. De har nu tuggat sönder det andra bordet till cafét, så nu gör jag det tredje? Men hur de kommer upp, längts upp i skåpet är en gåta. Jag har sett det en gång och det måste vara varje gymnasts dröm att vara så smidig.Sen så har två lampskärmar gått sönder,i glas naturligtvis. Jag kommer givetvis dra av kostnaderna från deras veckopeng. Upplyste dem om detta, men inte en reaktion fick jag? Morris vände bort huvudet, förhoppningsvis av skam, men det tror jag inte.
 
För övrigt så är det en vanlig jobbdag och stängning. Dan skulle komma idag efter sitt jobb,så jag hoppas att han kan slänga lite kartonger hahahah. Igår så var det gala i stan oxh priser skulle delas ut till stadens näringsliv. Men jag tycker att det är samma gökar jämt, som prisas och uppmärksammas. Den ena gör löshår och de andra säljer kläder hahaha. Kan ni gissa vilka jag tänker på? Jajamensan samma varje år.
 
Nu skulle ni se på ngt roligt....Kissarna är ute och vill nu in. De sitter på rad och tokstirrar in på mig hahahaa Bäst att släååa in de små liven. Ta lite mer koffein och bege sig till arbete, Jomen förresten hade en fundering igår... Har ni tekoppar? Har ni sett vilka beläggningar det blir av the? Måste vara starka grejer? Hur ser då magarna ut på thedrickarna ? har de oxå beläggningar hmmmmm????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela