myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Japp lite sent på kvällen för mig.....

Publicerad 2013-11-26 21:41:30 i Allmänt,

Men jag skulle surra lite om diskriminering? Varför får man inte sälja, hyra eller släppa in vem man vill om man rår om en rörelse. Tänkte på den där macken som inte ville hyra ut till några zigenare. Med den förevändningen att de inte litade på dem. Det är väl helt ok, för mig. Om det kommer in några människor ini butiken som jag absolut inte vill ha där. Borde jag väl själv få bestämma om jag vill att de ska gå eller inte. Åker jag dit för diskriminering då? Dumheter anser jag. Visst kan det tyvärr slå fel och vara av knasiga anledningar ,men jag måste väl själv få bestämma. När upphör privatlivet? Kan jag åka dit på att jag vägrar släppa in indier eller gothare eller ngn med tre ben eller fler?
Jag vill försvara rätten att jag själv måste få bestämma vem jag vill släppa in. Sen om det slår tillbaka eller är av en jättedum anledning det får jag väl i så fall stå för eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela