myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Oj oj vilken dag jag kommer att få.....

Publicerad 2013-11-20 07:13:47 i Allmänt,

Om allt går i lås, så att säga. Det är mkt nu hahaha och jag har laddat med några extra koppar kaffe. Mamma fick åka in på NUS igår då hon var riktigt risig och inte kunde syresätta sig. Jag var orolig om hon hade vätska i lungorna men så var inte fallet och det är ju kanon.Men allt gick ju så fort när hon fick åka med ambulans, så hon fick ju inte med sig ngt. Så idag skall jag hem till henne och jag hoppas att jag har rätt nyckel...annars blir det knas i planeringen. Hämta kläder och dosett, tandborste osv. Sen upp till henne och lämna och hälsa på. Sen måste jag införskaffa lite grejs inför skyltsöndagen på butiken och kolla upp skägg?!!
 
Sen fixa kattsand och mat på Djurmagasinet, för kissarna flyttar ikväll.....Det känns jobbigt och egentligen vill jag bara sitta ner och kramas och goas med dem och gråta en skätt eller sjuhundraen skvättar. Men jag är otroligt tacksam mot Djurskyddet som hjälpt oss alla. Både jag och maken tyckte det var jobbigt igår när vi visste att det var sista kvällen. De var extra gosiga igår och vi busade med händerna under täcket, en väldigt kul lek om du frågar dem. Usch vill bara börja grina nu, så det är bäst att jaga på.....
Tanken är att i eftermiddag My skall hjälpa till med korten, de sista tjugo,,,,,och jag hoppas innerligt att det går vägen. åtminstone att skära och vika. Montering får jag fixa imorgon.
Men först en kopp kaffe och iväg på jobbet. Måste bara diska och dammsuga lite först och klä på mig lite bättre kläder. De mornar som jag kör Dan till jobbet så är jag en syn för gudar....har speciell outfit hahaha,En stor röd tröja och ett par byxor full med hål hahahha, men de är sköna och varma ändå. Håret på ända och oborstade tänder. Jajamensan man är ett snyggo.....
PS Håll tummarna för mig idag att jag hinner alla mina uppdrag och att ngn av nycklarna passar till mammas lgh.....
 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-11-20 08:19:11

Tråkigt med kissepojkarna!lider med er måste kännas skitjobbigt.hoppas dom får ett bra hem och att ni kan kolla hur dom har det.?kram

Svar: Tack, Ja inte är det livat och glatt här på Röbäck idag.
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela