myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag 30/9 2013 / Måndag 30/9 1963

Publicerad 2013-09-30 07:37:09 i Allmänt,

Japp jag är ett måndagsexemplar. Pojkarna är född på en fredag och söndag och dottern tisdag. Spelar sånt ngn roll i hokuspokusvärlden kanske? Måste kolla med min vän Mr Google:
Måndagsbarn: Har fagert skinn.
Tisdagsbarn:Har älskligt sinn
Fredagsbarn:Får kärlek och lycka
Söndagsbarn:Får leva och njuta rikt och vist och sedan berömligt sluta.
 
Jag fagert skinn??!!! what...ja i och för sig är väl inte missnöjd med mitt skinn. Vem vet hur jag skulle sett ut om jag föddes på en torsdag? Kanske knottrig och gropig, för de blev ofta synska kanske lite häxlika hahahah. Nej nu vet jag. Jag är lite snyggare än alla andra...japp så är det.
Ja hursomhelst så fyller jag år idag och det känns så bra. Har nog aldrig tagit ledigt från jobbet så här bara för att pilla i naveln och dricka kaffe och drälla runt för mig själv. Så himla skönt.
Dan skulle sluta tidigare idag hmmmm vi får väl se om det. Han hade skrivit så sött på en lapp att han inte ville väcka mig men att han hade fyllt på vatten i kokaren och fyllt pulver i en kopp så nu kunde jag bara dricka och njuta....sötnöten.
Nu ska jag dricka lite mer kaffe,sedan duscha och inventera dockskåpet och bara göra sånt jag vill. Jag kommer att älska livet som pensionär......i en vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela