myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

04.20 är klockan

Publicerad 2014-08-03 04:28:23 i Allmänt,

Nu far vi snart söderut. Är klar med allt utom lite häftning av program. Men det går snabbt och jag har hela veckan på mig. Så trevligt och härligt att fara iväg på semester med hela familjen igen. Vi skall verkligen hinna mycket kommande vecka och jag har skrivit ett schema. Men  inte enbart för att veta när allt skall göras utan planerat in ledig tid.Jag skall ju baka till mingelfikat och göra bröllopstårta och duka och inhandla blommor osv. Så för att inte det skall kännas stressigt så har jag planerat in när och hur och ledig tid till att göra vad vi vill på.
Det är stugan på bilden vi hyrt plus att vi har en husvagn med oss. Så badkläder är nedpackade.
Vi hörs snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela