myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

RIP...musen

Publicerad 2014-08-29 09:27:37 i Allmänt,

Nu saknas det en liten mus i vår herres hage. Hens lilla liv avslutades bakom canvastavlorna och jag fick meddelandet att det gick fort. Utan att gå alltför mkt på detaljer så kan vi säga att musen var helt....nackad. Vet jag är fånig men i helgen skall jag lägga ut lite mat åt hans kusinbröder. Men på kvällen när kisse har kommit in för natten. Jag vill ju inte har fler på mitt samvete om kisse tror att jag fixar smörgåsbord. 
Vi har köpt en ny tv så nu skall vi dra upp vår tidigare till stugan. Kommer ju att kännas som om vi är på bio i vår lilla stuga. Den är ju rätt stor den vi har där sen tidigare, så nu kommer den att fylla upp friggan. Ja jisses måste nog köpa med lite popcorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela