myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Detn är mycket nu....

Publicerad 2014-02-24 12:12:26 i Allmänt,

harrejisses vad jag har mycket att stå i. Kommer verkligen gilla att bli pensionär, men då har jag hört blir det än mer att stå i. Helgen har varit intensiv och ändå har jag hunnit sy ett lapptäcke!!! Blev sent på kvällarna och tidigt på morgnarna. Det gick bra trots att tråden gick av etthundrafemtielva gånger... Jag behöll lugnet och det blev så fint och jag är både nöjd och stolt, Söndagen spenderades med lite fix och grunks och liten färd ut till mor för handel mm.
Idag var det tänkt att jag skulle fortsätta hjälpa dottern med utstädning, var på plats 7.15 och det var lite skumt ljus. Men så blev det sjuk personal på jobbet så järnet hem och duscha och iväg.....blir nog sent ikväll och ficklampa och städa resten...Dottern brås inte på mig när det gäller att ligga i framkant hahahaha allt skall gärna göras i sista minuten. Men nu måste jag gå upp och jobba igen...... tjoddelido....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela