myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hann inte...

Publicerad 2014-02-20 12:02:07 i Allmänt,

i morse så hann jag inte med att skriva ngt klokt eller inte ens lite meningslöst babbel. Vi skulle ju fara på frukostseminarium om försäljning. Vet inte riktigt vad jag förväntade mig. men? ngt mer handlingsfasta tips? kanske? Är inte riktigt på det klara om jag tyckte det var helt meningslöst eller lite intressant...Det satte igång tankar så kanske inte helt fel.....
Idag så är det lite kul då alla mina kollegor skall på besök till bvc ell vdc samtidigt???? Det är ju sällan de är iväg på ngt sådant men idag så slumpade det sig så att alla skulle dit samtidigt. Hur kul som helst tyckte jag och kunde inte hålla mig ifrån att fnissa.
Vi var och handlade igår så nu har vi i alla fall lite födoämnen hemma. I alla fall potatis och korv??? Just nu så är vi inne i en svacka med god kosthållning. Har blivit mkt mackor och snabbmat. Inget bra och hållbar diet och man står sig inte på en sådan föda.
Ikväll så blir det lite pappersjobb och pärmning en stund i alla fall. I morgon skall jag hjälpa dottern lite grann på förmiddagen och sen till mitt eget jobb så på kvällen slappnar denna tant av och vill ha lugn och ro. Hade en del på min To Do lista denna vecka och kan stolt meddela att ingen punkt på listan har hitills utförts!!!. Ja det känns ju sisådär....mycket snack och lite verkstad. Nu ska jag gå upp och jobba vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela