myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon kära vänner

Publicerad 2014-01-29 07:19:31 i Allmänt,

Idag är jag inte lika pigg som vanligt. Ändå blev det inte alltför sent i säng men sent från jobbet. Vi hade möte på jobbet och vi började runda av vid kl 6...men sen gick vi ett varv runt i butiken och pratade och surrade och så gick tiden...
Det blev ingen mat lagad, utan ett sent mål mat på den anrika restaurangen Max. Hade en del att tänka på när jag kom hem, men intressant och uppiggande. Det är roligt att höra att vi är ett föredöme för andra butiker och att kollegor tycker att vi gjort och gör ett gott jobb.
Vi tuffar på likt ett gammalt tåg, inga rekordvinster. Men inte heller djupa dalar som många andra känt av under 2013.
Idag så blir det då ingen tidig dag på jobbet utan jag kommer nog inte att pillemasa mig dit förrän vid öppning. Har en del att göra hemma, bla vattna blommorna hahaha de står och kvider på fönsterbrädorna. Hade lämnat framme massa pärmar i min enfald att jag skulle jobba lite igår. I vår lilla lägenhet så blir det rörigt om man ställer skorna på fel plats. Men jag trivs, då det går lika fort att städa ihop som att dra fram,
Just nu så ser jag mest framemot att få post? Väntar ju på säsong 5 av min favvoserie....yippie. Vi kommer att se en hel del i helgen. Vi har sett ca 3 avsnitt per kväll och det är så mysigt att tränga ihop sig i ett hörn och njuta av de där knasiga tokskallarna.
Men inte på fredag kväll då får vi vänner på besök och det smäller lite högre. Vi har så trevligt tillsammans och utan krusiduller.
Nä hörni nu skall jag gå och läsa VK och se om jag hittar ngt där att reta mig på hahahah Brukar inte vara så svårt. Har ni andra tänkt på vilket fiasko det skulle bli om hela arrangemanget på isen skulle sjunka hahaha det har jag....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela