myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hur modern är inte jag?....

Publicerad 2014-01-24 07:18:23 i Allmänt,

Nu har jag fått förklaringen varför mitt ena ben ser så underligt ut. Mitt ena lår har ett mycket märkligt mönster. Första gången jag såg det så trodde jag att det var mönster från ngn filt eller liknande. Men det blev kraftigare med tiden och jag trodde då att det var åderbråck??? Men det var så symmetriskt? visade maken som bara tittade och undrade vad jag gjort....nu vet jag. Jag har väl nämnt min dator? och att den är varm och gammal och skruttig, Japp i dagens vk fick jag förklaringen på mitt fina mönster, som ser ut som ett galler. Så här står det i dagens VK
 
Laptop knä: Att sitta med datorn i knät flera timmar innebär att huden exponeras av värme vilket kan ge rödbruna nätmönstrade utslag. Åkomman blir allt vanligare och i värsta fall bli permanenta......
 Jag måste nog slänga min gamla dator.....för den är het, och jag har gillat den värmen, Men ibland så är den så varm efter bara ngn minut så att jag måste ha filten över benet hahahahaa
 
Mitt hår är oxå lite underligt just nu och jag har inte tagit mig tid till att hmm ...så att säga lösa problemet. Råkade ha i lite för mkt slingning`!!! så att nu är mitt hår gul/orange. Nä inte klädsamt, men lite ovanligt och unikt kanske?
Vi får se om jag till helgen kan lindra effekten. Hur har jag inte en aning om hahaha kanske med en turban eller pälsmössa.
 
Ikväll så har vi tur för vi är bjuden på middag hos äldsta flickan med familj. Då får vi ju oxå träffa småprinsarna och höra hur deras vecka har varit. Mycket trevlig avslutning på en vecka. Sen så har jag hittat en trevlig pysselsida på nätet som har mkt trevligt att göra. Den måste kollas igenom och läsa mina tidningar. Låter som en mkt trevlig kväll.
Jag har oxå vunnit hela Sons of anarchy säsong 5 på tradera yippie... Ja jag vet att sånt kan laddas hem men sånt törs jag inte.....dessutom för mindre än halva priset inkl frakt, om jag skulle ha köpt det.
Till sist så vill jag visa hur mitt lår ser ut....precis som om man pressat en sådan här mot benet ett tag...........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela