myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En ny dag att göra till sin egen...

Publicerad 2014-07-28 15:51:51 i Allmänt,

Jag kan nog säga att det strax kommer att blixtra och åska här i Örträsk. Jag gillar verkligen oväder antagligen för att det bor en liten  djävul i mig. Givetvis en med strass och eleganta kläder....
Maken har varit djupt upptagen i några dagar.. Med vad tänker jag inte säga just nu. Han gnäller för han får aldrig berätta för sina vänner för de vet redan om det. För att det stått på bloggen hahaha själv har jag pysslat på med förberedelser inför bröllopet. Skrivit inköpslista på ingredienser till mingel fika och bröllopstårta, skall försöka skriva ihop ett schema på när och vad som skall göras under veckan. Vi hade ju tänkt ha lite semester oxå och en dag i huvudstaden blir det absolut. Vi har talat om Skansen och lemurerna. De är så festliga små rackare och jag tröttnar aldrig på att se på dem. Sen en dags shopping i Gränby blir det oxå, så kul och roligt med andra butiker. Nu skall jag sluta för denna gång och ut och sätta mig på bron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela