myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hejsan alla goa vänner

Publicerad 2014-07-31 17:16:54 i Allmänt,

Träffade på en väninna igår som jag vet skall ha och bjuda på surströmmingsfest. Har längtat efter att träffa våra goda vänner och när jag såg henne vart längtan större. Åh så trevligt det skall bli <3 Vi har så trevligt och den här gången skall jag hålla mig vaken hahhaahha
Ett lite upprop: alla som sparat toarullar till mig....nu behöver jag inga fler. Har ju gjort servettringar av dem och nu har jag alla de jag behövde,
Maken är kvar i stugan och jag är hemma och har pysslat med bröllopsgrejer. Tur att dottern hjälper till för jag är ju ingen hejare på att ställa in texter och avstånd och använda olika program på datorn. Har en superlång lista på allt som skall göras,men nu kan jag inte fortsätta för papperet tog slut, Så det blir en sväng till stan i afton.
Igår fyllde våran lilla storskrävlare 4 år. Han är helt underbar med alla sina rövarhistorier, Jag gillar att höra på hans aldrig sinande fantasi. Hoppas att han aldrig tappar den underbara fantasin. Han blev nöjd med alla sina presenter och enligt sinmor skulle han önska samma saker när han fyllde fem hahahhaahah
 
Min käre gubbe är alltså kvar i stugan och håller på att bygga en utegrill. Han kanske har blivit inspirerad av Ernst Kirchsteiger, fast det skulle han aldrig erkänna ens under grov tortyr......
Dessutom har han byggt om den större altanen i stugan som vi nu planerar att göra ett uterum av. Det kommer att bli bra med fönster och dörr och golv och hela tjottaballongen.
Har dammsugit upp alla miljarders pappersbitar och skräp som jag gjort här i allt mitt skapande. Nu blir det lite bokföringsjobb innan jag beger mig iväg. Måste nog äta lite oxå för nu kurrar magen.....vi har dock ingenting...förutom ost ,mjölk och smör....All mat lämnade jag i stugan så en tur till ica måste det nog oxå bli. Hade köpt Verum hälsofil men det blev för mkt för min laktosmage så det har jag hällt ut....
Senen snabbis till flickan som köpt en ny säng somjag inte sett än. Enligt uppgift en hög....jag vill ju ha en hög så nu måste jag dit och kika hur det blev....Men först skall jag nog surfa runt lite på olika bloggar och äta....oj så hungrig jag är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela